Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

26 Oktober 2022 - Audit Pengurusan Rekod Ke Institut Kualiti Dan Pengembangan Ilmu (InQKA), UiTM Shah Alam

Audit Pengurusan Rekod 

Tarikh : 26/10/2022

Masa : 0930hrs

Lokasi : Institut Kualiti dan Pengembangan Ilmu (InQKA), UiTM Shah Alam

 
Jabatan Arkib Universiti Telah Melakukan Lawatan Audit Pengurusan Rekod Di Institut Kualiti dan Pengembangan Ilmu (InQKA) ,UiTM Shah Alam.

Tujuan Lawatan Audit kali Ini Adalah Bagi Membuat Semakan Penilaian Perolehan Rekod-Rekod Penting Dan Pengurusan Rekod-Rekod Universiti Agar Teratur Dan Tersusun Mengikut Peraturan Dan Prosedur Yang Telah Ditetapkan Selaras Dengan Dasar Penilaian dan Perolehan Rekod Awam Arkib Negara Malaysia.

Disertakan Maklumat Staf Jabatan Yang Terbabit Dalam Sesi Lawatan Audit Kali Ini :

Staf Jabatan Arkib Universiti Yang Terlibat

1) Encik Ahmad Amiri Mohamad
(Timbalan Ketua Pustakawan Kanan)

2) Encik Norhazlan Nordin
(Timbalan Ketua Pustakawan)

3) Puan Azniza Mohamad Nor
(Pegawai Arkib Kanan)

4) Encik Muhammad Azrul Nizam Abdul Rahman
(Pustakawan)

5) Puan Khalidah Abdul Wahed
(Penolong Pegawai Arkib)

 

Berikut Disertakan Gambar Sekitar Lawatan Audit Tersebut :

 

 
 
 
 
 
 

Related Articles